lunes, 12 de diciembre de 2011

Este es nuestro villancico...

 Imagen de la revista Aplex Digital

Los pastores de Extremadura

Yo vi con los mis ojinus,
yo vi de su resplandor.
Yo vi con los mis ojinus,
yo vi de su resplandor.
De la estrella que anunciaba
el nacimientu de Dios.
De la estrella que anunciaba
el nacimientu de Dios.

En nuestras majás de Extremaura,
jacemus  jolgorius con la zambomba,
con el almirez….con panderetas.

Mare que penina tengu
de no haber siu pastor.
Mare que penina tengu
de no haber siu pastor.
De aquellus que allá en Belén
vierun al niñu de Dios.
De aquellus que allá en Belén
vierun al niñu de Dios.

En nuestras majás de Extremaura,
jacemus  jolgorius con la zambomba,
con el almirez… con panderetas

Los pastoris de Belén,
Ellos  jueron los primerus,
Los pastoris de Belén,
Ellos  jueron los primerus,
los pastoris  extremeñus,
decimus también te quieru.
los pastoris  extremeñus,
decimus también te quieru.

En nuestras majás…
                                          Con panderetas….

Necesitamos que vuestr@s hij@s traigan a clase una pandereta  para ensayar.

Les he explicado que nuestro villancico está escrito en castúo: denominación acuñada por el poeta extremeño Luis Chamizo Trigueros, natural de Guareña, provincia de Badajoz, en 1.921 publicó su libro de poemas El Miajón de los Castúos en el que intentaba reflejar el habla rural y que definió como castizo, mantenedor de la casta de labradores que cultivaron sus propias tierras".

No hay comentarios: